fredag 16. mars 2012

min nye gamle lampe

Taa daa.. lovet bilder av den ferdige lampen min og her der den... ble den ikke bare bedårende vakker da dere  sukk ... hvit og romantisk og bare så deilig fin og helt i min stil sukk... min nye favoritt dette her nå ja ....

jeg sprayet den hvit , men flere lag spray ...og trakk om skjermen i hvitt slørlett stoff og dekorerte med gamle blonder på dem ....  ohh.. den fikk hedersplassen enn så lenge... på hjørnebordet i stuen ...litt overfylt der  nå da men det får så være, jeg vil se den ...hele tiden for den ble så vakker .....


skal ta noen finere bilder avd en i dagslys for nå ser du ikke hvor vakker den faktisk er nei .....



 se hvorgodt det vakre mønsteret i selveste lampefoten kom frem når den ble hvit ....



 fargen nede til høyre her er jo den hvite  rene fargen jeg valgte til denne lampen .... de ser bare så gult ut på bildene når de er tatt så sent på kvelden under dårlig lysforhold her i heimen min .....





 Hva synes du , ble den ikke fin vel ???







11 kommentarer:

  1. En nydelig romantisk lampe.
    Jeg elsker slike hjemmelagde lamper........fordi ingen har lik.
    God hælg til deg Babsy:)) Klæm

    SvarSlett
    Svar
    1. Stor god helg klem tilbake til deg og dine Kari :))

      Slett
  2. Å guri så flott den ble !!
    Så gøy når forandringene blir så bra da :))
    Vil tro den ser enda finere ut i dagslys.

    Messing er utrolig gøy å spraye, da det som oftes er mye mønster.

    Ha en strålende fredag og god helg til deg :)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. For en nydelig lampe, sukk.......
    Ønsker deg og din familie lykke til gode ønsker for en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ja den er nydelig fin i dagslys... skal en tur til Haugesund noen dager men skal dele fine lyse bilder av den så snart jeg kommer hjem :)) Masse god helg til deg og dine også :))

      Slett
  4. Den ble fin!! Hva litt spraymaling kan gjøre :) God helg, Klem Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, spray flasker er en av mine beste venner for tiden , er så mye man kan gjøre om på men bare litt ny farge :)) klemmer tilbake :))

      Slett
  5. Den var kjempe fin, skjærmen var jo bare helt nydelig, så flink du er .God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for en hyggelig hilsen, ja skjermen ble jeg ganske fornøyd med, og enda bedre, ingen andre har lik ;) Og jeg har mange mange flere jeg skal kaste meg på ... til helga kanskje ;)

      Slett
  6. Wow, så lekker lampen ble, og så nydelig skjerm, du er såååå flink!!
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails