søndag 18. mars 2012

Loppis skatter



ja da var vi godt inni loppis sesongen og jeg ble titulert i lokalavisen som "sjefsloppa" i det intervjuet de hadde av meg der for noen uker siden ... tii hii , ler jo litt av det hele da men  når jeg grubler på det,  så er jeg jo tilstede på hvert eneste loppis og jammen men stiller jeg evigheter før for og komme fremst i køen også så  hmm .... well ....

og selv om alle andre sier, næhh.. kjedelig loppis fant ikke noe der osv...well finner alltid noe jeg , merkelig nok ... hmm ... som dene gangen to store lass kom jeg ut med i bilen min og der fant jeg jo bla. en gamle flaske ... og en gam,le glassbeholder til for eks spaghetti ;) egentlig en artig sak det der ....

en nydelig hvit melkeglass opalin vase sammen med to tilhørende skåler... dette er for meg et skikkelig bra kjøp , jeg elsker gamelt pressglass i opalin og er det melkehvitt så ...sukk ... :)))


 En gammel flott kitthvit mugge fra Stavanger flint og den lekreste skålen ever...sukk ... nei jeg finner som jeg sier noe på hvert eneste loppis jeg går på jeg ...men mulig det er fordi jeg kommer så ufattelig tidlig og faktisk står i kø for og komme fremt ..hmm ...




 og for ikke og snakke om denne gamle kakeboksen da, den falt jeg helt for ..hmm ... denne skal få kokosmakroner i seg til jul vet jeg ...for i slike gamle bokser holder dem seg aller best :)))





 men det jeg var mest fornøyd med denne gangen var alle de fine broderte gamle dukene og gardinene ... ohh hvor jeg elsker slike gamle saker med monogrammer og blonder fra gamle dager... jeg får aldri nok av det... og stor var gleden da jeg fikk denne store haugen her for bare kr 10,- pr duk og gardin ...det kaller jeg et varp dere, eller hva ??







7 kommentarer:

  1. wow masse flott der ja. blir loppis snart her også,da er jeg først i køa tenker jeg.kos deg masse i dag, det skal jeg gjøre.skal ut å se i hagen,det spirer og gror nå. stor klem fra Alfhild.

    SvarSlett
  2. Så fine ting, gøy med litt lopper!

    SvarSlett
  3. Ååååå, Loppis er GØY!!

    Men ikke sett noen her hos oss enda.. hmm, må lese litt nøye i avisen fremover!

    Masse lekkert du fant deg :)

    Ha en fin dag,
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  4. HEI,¨
    SÅ MYE FINT.
    NYDELIGE STOFFTING DU FANT.
    JEG HAR OGSÅ SÅNN BLOMSTERVASE I OPALINGLASS, TRODDE DET HET OPAKGLASS JEG.... VET DU VERDIEN PÅ DISSE VASENE OG NÅR DE BLE PRODUSERT?
    GLAD OM DU SVARER - OG PÅ MIN BLOGG. GLEMMER LETT Å GÅ TILBAKE JEG...
    HA EN FIN DAG,
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  5. Så fine ting :) Nydelig mugge, og de stoffene var kjempefine :)

    SvarSlett
  6. då e det artig å handle ;-)Ha en fin søndag!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  7. Du hadde jammen meg funnet mange skatter på loppis ja!!!
    De dukene og gardinene var jo bare nydelige...
    Så tilfeldigvis på en slik duk med heklekant sist jeg var på shopping,den var riktignok stor,men de skulle ha 1200kr. for den!( i butikk)
    Så du har virkelig gjort et kupp:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails