søndag 11. juli 2010

Sydde meg en ny sommer veske

Ja det har jeg fått gjort i dag :o) Måtte det for den andre var både gammel og oppbrukt ... så da bare kastet jeg meg over det i dag. Hadde lyst på en hvit veske med lyseblått innifor og en søt fransk tekst på ... Grublet en stund men plutselig kom jeg på hvordan jeg ville ha den.

Først laget jeg noen strykemerker - så fant jeg frem noe kremfarget linstoff og litt hvitt/blå rutet forstoff, og selvsagt litt vatt mellm lagene for og stive den litt opp. Sy sy sy ... og vips var den ferdig....  Tror jeg ble ganske så fornøyd med den så den tar jeg ibruk fra i dag av ja :o)

Sy du eller strikker du ?  Vist ja ... hva lager du ?



Så bare slenger jeg med et bilde av den herlige rosa blomsten jeg har ved inngangsdøren min ... den stortrives her hos meg ser det ut for, ja for aldri har jeg hatt en slik som har blitt så rosa og blomsterik før nei :o)

Hva den heter ...øhhh... det har jeg glemt her jeg sitter *ler*



 
Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails