søndag 4. juli 2010

Sydd meg nytt lappe koseteppe


ja jeg fikk en god ide av en veninne i går om og lage meg et lappekoseteppe og det fikk jeg virkelig lyst på, ja for jeg ville ha det over sengen inne på det andre lille gjesterommet mitt.  Dermed satt jeg altså til klokken 02.30 i natt og klippet firkantede ruter i trs 20 x 20 cm .... og tro meg ... det lbir lenge til neste gang jeg kaster meg over noe slikt.... du verden for et kaos da jeg slulle sy alt dette tulliballet sammen .... ohhh myyy *dåne*

Men, mot alle odds klarte jeg og få det ferdig nå i dag .... *stolt*  ... ja jeg klarte jammen meg og få laget et matchende putevar i de rutene jeg hade klippet ut og hadde til overs :o)



Slik ble det ferdig ... joda ... kunne tatt finere bilder av det men selvsagt ville kamera på lading akkurat nå ...typisk !!  men flere bilder kommer .. lover det :o)


ja jeg hadde jo ikke planlagt og lage for mye av mine hobbysysler her inne da, dette skulle jo være min interiør blogg me du vet .... jeg syr jo til interiøret mitt da så jeg lot det glippe mellom fingrene mine *ler*

Har en hel haug med gamle mønsnter jeg fikk kjøpt av en veninne for mange mange år siden ... av dem har jeg til nå fått sydd meg to søte sommerkjoler ... bilder kommer ... det var dette kamera da *sukk* 


Ellers så ser jeg plutselig at det nærmer seg hele 10 000 besøkende på bloggen min .... og det tror jeg at jeg vil feire med en knakenes god Give Away !! Nå går jeg i tenkeboksen enn så lenge og prøver og finne ut noen rasende flotte pemier jeg kan dele ut :o)

Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

4 kommentarer:

  1. Kor flott og sommerlig! :)
    ha en fin søndag :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Nydelig lappeteppe og pute du har sydd, så flink du er.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Det ble KJEMPE fint!!! Jeg gleder meg til jeg skal lage sånn jeg også :D

    La meg til som følger også jeg :D

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Men det ble jo sååå fint da :) Sikkert mye jobb ja. Men resultatet ble fantastisk :)

    Klem C

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails