tirsdag 20. juli 2010

nye franske hagemøbler


Ja har ikke jeg verdens snilleste mann , ja så vet ikke jeg .... han kom hjem fra en snartur  til Stord i går og jammen meg så hadde han kjøpt med seg dette lekre franske kafesettet i hvittmalt metall.

Og som alle som kjenner meg vet,
så stor det betraktelig høgt på ønskelisten min:o)

Det var ikke så lett og velge ut hvor de skulle stå, men valget falt til sist på framsiden av det store gammeldagse syrin treet mitt ... ja for derifra ser vi fint utover hagedammen ..... nå bare venter vi på sol igjen, ja for den fine soldagen vi hadde i går ja den var plutselig over igjen i dag ... regn og regn og atter regn ....  jaggu godt  en fikk jobbet endel ute i går ja..... men ifølge prognosene kommer sommeren tilbake på Toerdagen ...hmmm .. tror jeg på det .... næhh ..... men x fingrene allikevel.



Og etter endt arbeisdag både på jobbe og  i hagen så var det utrolig herlig og kunne sette seg ned på nye lekkre møbler ved siden av den nyfriserte hagedammen og bare nyyyyyte en bailys med knust is 
..... sukk ... tenk om hver dag kunne vært like så herlige som dette...... 

*drømmer meg plutselig  langt langt vekk *


Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


6 kommentarer:

  1. Hei. Disse er flotte jeg har bare stolene,i sommerhuset,visste ikke at det var bord til. Snill mann du har. :))Klem.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine!! Ønsker meg noe av de samme selv egentlig ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Kjempefint sett!! for en grei mann:)

    SvarSlett
  4. Ååååh, så heldig du er!♥
    Utrolig fine er de, har selv ønsket meg disse!
    Håper at kanskje neste sommer har jeg ett sånt sett i min hage♥

    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  5. Heldiggris!! Har sagt i fra til husbonden at jeg også ønsker meg sånne, men har ikke fått noe ennå gitt. Må nok kjøpe settet selv;)
    Kos deg i hagen!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  6. Sååå heldig du er - å så fint at du setter pris på det!
    Hagesettet var nydelig!
    Ha en kjempefin sommer!
    Ps! Du har en spennende og ide rik blogg!

    Helen

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails