mandag 26. september 2011

jahh ...lilla lyng

såhh , da var den lille og fine lyngen kommet i hus.... ja jeg er enda stresset etter den episoden med hvit lyng i går.... men nå er jo problemet at jeg satte lyngen i en potte og så satte jeg den bare på et bord her mens jeg skulle ta ut den hvite fra buret mitt.. hmm .... og nå kom jeg altså frem til at den passet perfekt sammen med  min søte Guardian angel og bibelen som ligger der..... ha ha ..hjelpes meg ...får dra ned og kjøpe inn enda en da ...til buret denne gangen ....

det var da veldig så vanskelig jeg fikk det til og bli denne gangen da dere ..... blir jo rett og slett stresset av dette her .... hmm, lurer på om jeg bare skal innvistere i en hel kasse med lyng ...ja sånn i tilfelle at jeg finner på noen enda mer stress etterpå .... ha ha ha 



men om jeg skal si det selv, så var det MYE lunere og finere med lyng i sin naturlige farge ja.... ga høst stemning med en gang... så hvit lyng... *rister på hodet*  ikke noe for meg hvertfall .... 

Bruker du hvit lyng ?? Hvordan danderer du den til ...sammen med hva liksom ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails