torsdag 22. september 2011

gamle vindu

gamle vinduer er helt perfekte til bilderammer, og dess mer slitt dess mer dekorativ synes jeg :) Og endelig fant jeg  noe som faktisk kan ramme inn alle mine 4 herlige barn. Som regel når jeg finner store rammer i butikkene så er det bare 3 rammer sammen .... litt irriterende for meg som da har 4 stykker jeg vil ha i samme rammen  :)

og jeg tok likeså godt et vindu med to ruter i bruk også jeg , det passet fint til meg og Babsy mannen også gitt :)  Synes de gjør seg SÅ mye nåe de liksom er naturlig slitt ... selv om disse to rammene nesten er på grensen til falleferdig *ler* 





 Jeg har fortsatt tre vinduer som står og venter på en god ide, tror jeg holder på og bestemme meg for og male rutene inni og legge hønsenetting over.... så kan jeg sette på bilder og annet dill dall ...hmm ....


 ja for de tre vinduene jeg har igjen er høye , smale og uten ruter i rutene.... lurer på om det hadde blitt fint og spraye vinduene sink inni på glasset liksom og beholde den hvite slitte kanten rundt ..hmm ... noen gode ideer til meg du mon tro ??




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Utrolig sjarmerende og vakre rammer!
    Det er så srtig når en kan få brukt gamle ting på en slik dekorativ måte, så nå blir det spennende å se hva du gjør med de siste vinduene.

    Ønsker deg og dine en god dag!

    Lykkeliten

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails