søndag 11. september 2011

hjerteranke



ja det var ufattelig herlig og finne ut at den likte at jeg flyttet den, fra ene veggen til andre veggen på stuen ...var redd den skulle dukke under, fikk høre at de ikke likte og bli flyttet på .... men tvert imot... her likte den det skikkelig.... den strekker seg som aldri før gitt ..... den tar i gulvet på en to tre ...  og nå har jeg vurdert og bare la den vokse rundt og rundt på denne reolen den står på .... ohh my .... 


 dette er den lille, har enda en som strekker seg metervis nedover og bortover en hylle jeg har på veggen, si meg ...hvor lange kan de egentlig bli disse her søte skapningene ??  bør jo planlegge hvor man skal dandere dem om de fortsetter og vokse i dette tempoet  her...



 eller at annet spørsmål, hvordan tar man avleggere fra dem ? bare og klippe av og sette i mold mon tro ?? kunne vært artig og prøve seg på det  .... noen som har testet det ut ??



 Jeg elsker hjerteranker, får aldri nok av dem .... var verre med de derre pletter i luften , de fikk ikke jeg til .... de likte seg vist ikke i mitt hjem fant jeg ut .... men hjerterankene derimot...du verden ...bare ler jeg ...kan jo nesten se de kryper bortover gulvet her jo ...... *fnis*




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Oi oi, så fin den var! Mon tro om jeg kan ha en slik - tiltross for mine anti-grønne fingre :P

    SvarSlett
  2. NYDELIG PLANTE.
    JEG OG LIKER DEN.
    VAKRE BILDER.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  3. Helt enig,,,,absolutt favoritt her i huset og.Lettstelt og vakker.Det latinske navnet er Ceropegia!
    Bare klipp av og putt i jorden,avleggere.Jeg har laget mange!!
    Bruker den og mye i brudebuketter.
    Ønsker deg en fin ny uke!!
    Goe klem

    SvarSlett
  4. Oj, så imponerende! Jeg trodde mine var store, men dine var jo...ja, jeg er ordløs! Følg rådet til Solstrålå over her, det funker! Også kan vi jo nesten tjene oss rik på å selge avleggere. Koster jo nesten 100kr for EN hjerteranke i blomsterbutikken, om ikke mer!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails