søndag 23. januar 2011

fat til en gammel vekt

jeg kjøpte denne gamle vekten for en sinnsykt rimelig penge av en lokal bruktforhandler, fikk den nesten gratis siden den manglet fatet som skal ligge over ....  hmmm ....



 og nå har jeg selvsagt jeg kommet frem til at det ikke var noe lurt for nå bare MÅ jeg ha elikt fat og det viser seg jo og være stein umulig og finne.... ikke noe sted finnes slikte ting og få tak i ....argh ...



så da kommer jo selvsagt spørsmålet :  har du et fat du ikke bruker ?? eller mulig du vet hvor man finner tak i slike ..hmmm, hva skal man si .... reservedeler ??"!     Blir overlykkelig for svar her altså ... er nesten på grenser til desperat her jeg sitter.....  


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Jeg setter  kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Nåh så. Lugne ner nu. hihihi:)
    Du kan vel bruke et annet fat? Tenk på fordelen med det, du kan endre utseendet når det måtte passe deg. Tenk om akkurat det riktige fatet kom med ildrød julerød kant og den måtte du se på hele året. ;-) er mange fat som sikker synes det er kjempe å få vise seg frem der i skapene dine tenker jeg.
    Klemz!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  2. For ei flott gammel vekt!!!
    Og so synd du ikkje har fatet du ønsker...
    Synest no det var kos med konglane på eg da;)
    Og som Line-Cathrin seier, hadde det vore fint med eit heilt anna fat.So kan du bytte etter årstid/humør??!!

    Du får ha lykke til iallefall!!!
    Fint er det allereide. Men har ein satt seg noko i hovudet...kjenner til det;)

    Klem Mette.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails