søndag 16. januar 2011

enda flere puter

ja jeg fikk vist helt mania på puter .... hadde enda et igjen av det herlige kjøkken hånklene fra kid, så da ble det en da to puter til da ... hvordan to puter av et håndkle ?  Joda klippet det i to jeg .... et med stempelmotivet på og en del med teksten på .... 




så brukte jeg noen reste blondebiter  ... trenger ikke være like fant jeg ut, en litt sånn fillepute dette her...  Synes det kan være litt artig og ha slike puter som ikke er helt som de som nabeon og gode venner har ... kjedelig vist alle hadde like ...eller hva ? 




sydde til og med på en liten brikke for og gi den et litt mer spennede utseende .... hvordan ble det synes du ? Bled et for mye liksom ??  jeg kan nemmlig få de mest sinnsyke ideer til tider og da trenger jeg "normale" personer og fortelle meg at hør nå her liksom .....




 så her sitter da tre av de putene jeg laget av de søte håndklærne fra Kid ....  nå skal jeg på nett surfing etter flere stilige kjøkken håndkler....  vet du om noen nettbutikker som selger slike med trykk på ? 




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Jeg setter  kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Nydelege puter du har laga:) Ha ein fin søndag! Klem

    SvarSlett
  2. Fine puter, men eg kunne meir tenkt meg ei pute
    av da flotte stoffet du stryker på eg. hehe

    Håpar eg får sjå før og etterbilete av stolen og bordet du vant på auksjonen.
    Var det fleire ting du fekk med deg heim?

    SvarSlett
  3. Så flink du er :) Putene ble kjempeflotte de :D

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte puter!!
    Jeg har nettopp kjøpt ett par håndkle på Kid som jeg tenkte å sy om.....;))
    Du har en flott og innspirerende blogg, og ny følger;)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails