onsdag 1. februar 2012

Dørskilt, eller dørstein

hmm, kom til og tenke på en ting i dag ...navneskilt på døren det må man jo ha ...men si meg ...hvorfor må det liksom henge på døren ?? Hva om jeg tok mitt hvite melkespann og malte med sirlige bokstaver på det : velkommen til oss, her bor  ...bla bla bla ...   det er jo stort det spannet så det hadde jo syntes godt der det sto  på trappen  ..eller ??


 Eller hva med og male en stor stein hvit og skrive på den liksom ?? Jeg har mange ideer for tiden for jeg er ikke så ufattelig glad i og ha det akkurat slik som alle andre liksom ..hmm , hva sier du ? Er jeg  helt på jordet nå , eller er dette noe som kunne fungere in the real life liksom ?



 Hvordan har du gjort det ved ditt inngangsparti , hvordan ønsker du  folk velkommen og hvordan forteller du dem at her bor ..... osv ?   Skilt på veggen , på døren , på trappen ??  Alle gode tips og bilder mottas med takk :))




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails