tirsdag 14. februar 2012

Skilt

hmm, hadde et skilt som jeg fant ut at jeg skulle henge opp på kjøkken veggen , men så grubler man jo litt da.... har virkelig menn lov til og koke og vaske der ute... man vil jo helst ha kjøkkenet for seg selv vet jeg ...hmm, hvertfall jeg da..... ja ja , hvertfall så ble dette skiltet hengende der  på magnet festet for kniver, ja for jeg liker ikke og ha dem hengende fremme hvor barn og barnebarn kan se dem ( og få tak i dem ) ..kniver liker jeg og ha i skuffen , tryggeste det vil jeg tro ... så isteden for og skru denne magneten  ned og lage stygge merker i veggen så var jo et metallskilt ypperlig til og ha der eller....


 og joda det er wallstickers du skimter nedi denne kurven her , jeg bare venter på at jeg skal få malt de siste strøkene på veggene her så jeg kan henge dem opp .... fikk forresten kjøpt meg to kjempestore og flotte wallstickers av en lokal dame her.... gleder meg helt vilt til og henge dem på veggen ... og joda bilder kommer vet du .....



 små ord og tekster er bare så utrolig koselig og omgi seg med synes jeg , og har jeg det ikke på veggen så har jeg det på krus..he he som på dette søte kruset jeg kjøpte ifjor nede på jobben min Baronessa interiør .... det er jo bare sååå bedårende søtt synes jeg ..og joda.. det er i bruk av og til også ... er jo kakao koppen min dette her , er plass til ufattelig masse god krem oppå kakaoen min oppi denne ser du :))) nammiii ....




omgir du deg med små ord og tekster i din hverdag ???


Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails