torsdag 9. februar 2012

Angels

I belive in angels, og du finner dem overalt i mitt hjem , tror dette er noe jeg har fått med meg hjemmefra...men uansett så er det vel ingen som har flere engler en min mor....ja inkludert henne selv da, mamma er et godt menneske , en engel i seg selv er hun :)))


 Nå har det seg slik at jeg leiter etter store engler, hage engler i stein ...er det noen som vet hvor de selger slike ??  Når jeg sier store så mener jeg på godt over en meters høyde, og de må tåle og stå ute året gjennom.... det er faktisk ikke så lett og finne slike, og jeg har en plan og at de skal stå ved den "nye" hagedammen min som jeg starter på nå så snart vinteren slipper taket her....



 og det må selvsagt ikke være plastikk, det bør jo helst vare av massiv stein eller betong..... her blir jeg skikkelig glad for hvert et tips dere har og dele med meg :)))




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy




5 kommentarer:

  1. Hei, WOW for en nydelig engel! Prøv de store pottemakerfirmaene - eller anleggsgartner. klem Siv

    SvarSlett
  2. Fine engelen. :)

    Gleder meg til å få sjå den nye fiskedammen din.

    SvarSlett
  3. Har du prøvd å lage noe i hypertufa? Du som er så kreativ kunne kanskje få til å lage deg en engel til hagen. Da kan du lage den så stor du vil. Og den tåler å stå ute i all slags vær og kulde. Blir bare finere med årene.

    SvarSlett
  4. Har kjøpt noken mindre engler av betong hos en her lokalt, Nina. De eg har er kvite, og kan være ute. Kanskje du skulle spørre om han kan lage en stor til deg eller om han lager av den størrelsen du liker/ønsker? (Per G Raudstein).

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  5. De har nok slike hageengler menge steder,har sett dem på forskjellige gartnerier og blomsterhandlere,men ettersom jeg har forstått,så er det nok veldig varierende pris,så det er nok greit å sjekke endel på nettet først tenker jeg...Enig at de er nydelige,å kunne gjerne hatt et par selv om jeg fant dem til en grei pris:)
    Lykke til i jakten hvertfall!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails