torsdag 2. februar 2012

litt snø , men vår i luften




endelig er solen klar til og titte frem  her på vår kant av landet , vet du jeg er så ufattelig lei av stormer og vind .... og her kom jo den ene etter den andre vandrende inn i tune enten den heter Berit , Dagmar, Cato eller hva de nå het alle disse stormene .... men nå dere, nå titter solen frem og jeg kjenner litt på at det snart er vår :)))


 At jeg har stor hage her i nye leiligheten er jo fint da, mange nye blanke ark og kaste meg over, og joda hage dam kommer så snart det er mulig og grave i bakken .... mulig i April en gang :))

Har jo allerede funnet ut akkurat hvor jeg vil ha den , huff... kjenner at jeg sliter litt med og miste den andre dammen jeg laget , den var jo akkurat blitt slik jeg ville ha den ...hmm, men pyttsann ..hvorfor bekymre seg for ting som var når man kan bruke energien sin på ting som skal komme :))




 Har tom funnet ut hvordan jeg vil ha den , og også hvilke planter som skal være rundt den og i det hele tatt ... halloien dere, jeg er i vår stemning i dag ..... plystrer og tralter meg lykkelig avgårde på jobben i dag ...tralla laaaaaa .... på gjensyn alle sammen :)))



 




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Hei, kom meg ikkje frå på jobben i dag... e du på jobb i måro?? sjekk ut give awayen min da :) *stolt*

    SvarSlett
  2. Heisann , er på jobb fra 14 til 19 imorgen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails