lørdag 18. februar 2012

ny pute



fikk en så herlige pute av min mor ene dagen , den hadde hun funnet inne på Møbleringen ... og det viste jeg faktisk godt at fantes for den der har jeg sett på mang en gang når jeg har spekulert rundt der inne ja .... men det har liksom ikke blitt til at jeg har kjøpt dem med meg , men det har jo min mor funnet utav og jammen med dukket hun ikke opp ene dagen med pakkesang til meg :))))




denne  bare må få plassen i rokokkostolen din sier hun da og joda mamman min , den fikk plassen i stolen vet du ....og det passet helt perfekt inn der også :))



 fargene gled så fint sammen at man nesten skulle tro de var laget av samme fabrikanten , og de er de jo ikke for stolen har jo jeg malt og trukket om i linstoffer selv så ..... hmm, og enda bedre...nå har jeg puten ...ergo har jeg mønsteret på den ( smiler lurt )  he he ....

så tusen tusen takk snille gode mamman min , kjempemasse glad i deg :)))




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelig pute som passet perfekt i den flotte stolen din! En snill og god mamma du har:-)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. hei for en nydelig pute du fikk av moren din.jeg må innom bloggen din hver dag,jeg blir så inspirert av deg.kos deg masse med din mor,jeg savner min mor hver dag.klem

    SvarSlett
  3. Nydelig pute!
    Så snill mamma du har som kom med gave til deg:)
    Ha en fiiin fastelavenssøndag!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails