lørdag 30. juli 2011

fra egen hage

Nammi ... da  vi flyttet inn her for noen år siden så bestemte jeg meg for at i min hage skulle det finnes bær og frukt i alle fasonger,  så jeg gikk til innkjøp av alt mulig..... jordbær .... bringebær  .....  rips ....  stikkelsbær og epler og moreller ..... ja si det du ..... nå har det seg slik at for meg er hagen viktig.... den skal brukes og ikke bare være et pent syn for andre  .... Den er for meg en forlengelse av huset mitt egentlig :)) 

Og nå er vi forresten i stor gang med og forandre og dandere hele området rundt her ....  bilder kommer snart min venn .)))


 en så lenge kan du jo nyyyyte bildene av de store flotte og solmodne bringebærene jeg selv har dyrket i hagen min :)))   Er litt stolt av meg selv ser du .... for grønne fingrer har jeg ikke..... jeg bare vil og vil ...... og av og til så vil vist plantene også gitt :)))  

Nå skal man ut og plukke litt flere og så skal vi ta på sukker og melk og så skal vi  nyyyyyte dem...... nammiii ......



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Ser skikkelig deilig ut. Så artig å høste fra egen hage.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Å de bringebærene så deilige ut,flotte og fine var de.
    Flott blogg du har.:)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails