fredag 22. juli 2011

kreativ gutt


Husker du de flotte blondene jeg bestilte fra Ebay ?  De kastet jeg meg over  med en gang vet du, og minsten i huset satt lenge og bare såg på meg .... plutselig ville han også lage.... og nå har altså minsten forstått hvordan man lager søte rosetter av dem .... han satte seg ned og bare la sin helt egen plan og du verden så flotte de rosettene hans ble..... her har han laget en stor hvit rosett :))



han brukte lang tid og var over konsentrert hele tiden, dette likte han tydeligvis :)) Kanskje han skulle lage mange og selge på messer slik mamma Babsy gjør det .... han begynte tom. og rekne på hva han ville tjene gitt .... og da jeg sa jeg måtte trekke fra kostnaden på blondene og de andre ingrediensene bare såg han på meg.... hvorfor det ??? de hadde jo JEG kjøpt.. så det kostet da ikke noe for han ......... ha ha ha ....  .....  nei mamma Babsy skal ikke ha noe for det... måtte bare se om han forsto prinsippet ....  skjønningen min :)))


 se hvor flott den ble .... klart en kreativ Babsy mamma blir stolte når han legger frem slike flotte saker på bordet :)))




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails