fredag 15. juli 2011

en helt vanlig dag


og ho Babsy sitter og koser seg med kjempeherlige horn fra bakeren på Halsnøy...de er rett og slett de beste hornene  jeg har fått noen gang !! verd og ta turen innom der neste gang du drar forbi ...tro meg !! Og med skikkelig god hjortpølse til så er dette noe jeg kunne spist hver dag til både frokost , middag samt kveldsmat...nammii ...


jeg sitter her i min herlige mat verden iført ullsokker siden det er sommer på vestlandet... ( et helt vanlig vestlandantrekk om sommeren )  passer godt til pulsvantene jeg strikker om dagene....



 datteren kommer så ut  et enda flottere og litt mer staselig vestlandsommer antrekk ....  i år kommer det i nydelige blå og oransje toner .... kjempeherlig ....  slikt bør du anskaffe deg før du kommer til Husnes på sommer ferie ...alle har det og alle MÅ gå med det....  du fryser ihjel uten .... ha ha, neida det er ikke så gale da, det var bare Camilla som skulle på fisketur... derfor hun har kledd seg opp ;)


 eneste som ikke trenger regndress forresten er de de nyeste innbyggeren i bygda...de stortrives i regnet og de formerer seg i takt med regndråpene som faller til bakken..... 400 i minuttet.....   herlig... sommeren er her dere.... NYT DEN !!



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Nam nam, det hørtes godt ut med horn, og de så også veldig gode ut! God dattera i huset kler seg i skikkelige farger på sjøen, der SKAL hun synes:)))
    Ille stygg snegle som IKKE er velkommen inn i min hage..hi hi.
    Ha en fortsatt finfin fredag og dagene og helgen. Her på Sandnes/Stavanger har det vært fantastisk de siste 3 dagene:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Hmm, har alltid vært misunnelig på folk som ser fin ut i regntøy og annet praktisk tøy :)

    Men ja, er ullsokker her også, og jeg tenker i all hemmelighet, at jeg kanskje gleder meg litt til høsten og mørket kommer tilbake, så jeg kan kose meg med stearinlys og kakao :)

    Ha en strålende helg!

    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Ha,ha,,,fin vestlands bunad hu hadde på seg!!!
    Blei det fisk???
    Ønsker Babsy en herlig sommer !
    Goe klem og masse solstråler!!!!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails