søndag 10. juli 2011

nydelige veggskilt


ja det falt jeg plutselig over den ene dagen da jeg tok mamma med på en aldri så liten shoppe tur til Halsnøy :)  Det var så mange fine der så at jeg kom hjem med bare tre er egentlig et lite mirakel ....  grubler enda på om jeg må over og få med meg resten av utvalget også ....  de er så nydelig fine :)


Den fyrste song eg høyra fekk ... det er vuggesangen jeg synger til alle mine barn om kvelden, det har jeg gjort til hver og en av dem og jeg tror nok dekan den utenat de også ... jeg vet at Christina synger den samme til mitt herlige barnebarn Nina Alexandra :))  herlig at tradisjonene går i arv , hvertfall når de er slike spesielle tradisjoner :)


 så måtte jeg jo ha denne også da....det er jo et snev av sannhet iden eller hva *ler*


 og aftenbønnen jeg kjenner fra jeg selv var liten....og med det engelbildet der som jeg husker fra mine samle på glansbilde dager så kunne jeg ikke motstå det heller..... 

samler du på skilt ?Har du også noen som er litt spesielle og som betyr noe for deg ?




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy 
 
 
 

1 kommentar:

  1. ÅÅ de skiltene var helt fantastisk nydelige! "Den fyste song" har jeg også sunget/synger til mine barn! I alle fall første vers... resten er så trist :)
    Det siste der ga meg minner til barndommen... sukk :) Takk for titten!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails