lørdag 2. april 2011

ny gammel krukke




neida ikke gammel i den forstand da men den er ikke ny liksom .... hmmm ... min mor skulle nemmelig kvitte seg med den ene dagen jeg var der nede og wiiii ... den ville jo selvsagt jeg ha .... den blir  jo kjempflott på kjøkkenet med fargerike pikskyss inni fant jeg ut :)



knyttet på en helt enkel blonde og dermed var den ferdig dekorert for min del.... 



ja for  her er det ingen tvil om at det er selveste pikekyssene som gjør det hele.... herlige farger enn så lenge.... de forsvinner når ene tante gutten Espen eller tantes prinsesse Angelica kommer på besøk igjen vet jeg ;)  Ingen som kan spise pikskyss som de to der..... sjarmtrollene .....



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


5 kommentarer:

  1. Dette ble da flott, og så godt ut. Ny helgen!

    SvarSlett
  2. Kan ikke huske sist jeg spiste pikekyss, men nå fikk jeg selvsagt lyst på det igjen! Koselig glasskrukke! :D

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Lekkert,har ikke smakt slike siden jeg var tja husker ikke. De så ihvertfall veldig fristende ut og søte.
    Ha en fin Lørdag.

    SvarSlett
  4. Så fin krukke! Heldig du da:)) Det er rett som det er at jeg snapper opp ting som skal kastes jeg også:) Her gjelder det å se hva andre ikke ser;))) Pikekyssene hadde ikke vart lenge til meg nei; jeg elsker dem♥
    Ha en flott kveld videre!

    Klem Kristin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails