fredag 15. april 2011

har jeg blitt gal nå ?



ja for jeg tror jeg har blitt gal her jeg sitter *ler*   du vet , jeg liker og ha det hvitt og lyst rundt meg .... jeg vil   heller bruke energien min på og innrede med litt farger  innimellom alt etter humør.... hmmm, dette humøret mitt har jo vært sånn hvitt og isblått over laaaang tid nå ikke sant vel ?"!  så det hindrer jo ikke meg i og handle inn tre søte blå vaser på den ene loppisen... de er jo litt moderne da men ..... de er så veeeeeldig tiltrekkende på meg så derfor ble de med meg hjem......  men det er jo overhode ikke noe uvanlig over dette eller hva ?




disse tre andre vasene derimot er overhode ikke meg, men de sto der sammen med de andre og bare ropte på meg.... ta oss med .... ta oss med .... hmmm ... og så godhjertet som det jeg er så ble de nå med hjem da og vet du hva..... jeg elsker dem til min hals allerede .... så herlige og  fargesprakende der de står nesten helt alene i mitt lyse fine hjem :)))


og det som gjør meg gal .... ja det må være at det ga mersmak ... jeg vil ha mer rødt og oransje i mitt hjem.....  mammaaaa..... hva skjer`a .... 




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy




3 kommentarer:

  1. Det liver jo opp med sånne farger, og nå som sommeren snart er her, er alt lov!

    God påske, da!

    SvarSlett
  2. Hehe..gir jo litt liv med farger.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er nok våren som gjør deg litt farge glad. ;)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails