søndag 10. april 2011

Stavanger flint ....

ja dette blir siste innlegget fra loppisen for denne gang ... jeg kan jo ikke drive og blogge hver enkelt tig jeg finner heller... joda vet at noen vil se alt  men jeg synes ikke det passer seg slik alltid jeg .... vil jo blogge litt om andre hyggelige ting også ....  særlig nå når våren står i døren :))


men ok, her er det herlige retro Stavanger flint settet jeg fant .... jeg har bestemt at jeg legger det ut for salg da det ikke helt var mine farger .... det er nett som nytt ....  noen som er interessert så send meg en mail
eller besøk epla butikken






Det er tre avlange serveringsfat i forskjellige størrelser og en søt smørkrukke med lokk, en fløtemugge og en sukkerbit ( syltetøy) skål med lokk ....








Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

1 kommentar:

  1. Så herlig å se alle loppene dine. Denne utgaven fra Stavanger Flint har jeg ikke sett før. Jeg vil nok følge med i bloggen og den kjekke eplabutikken din.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails