mandag 11. april 2011

flott plante

ja jeg falt for den i det øyeblikket jeg fant den nede på den ene lokale blomsterforhandleren ene dagen,  den er faktisk ikke så helt ulik den søte hjerteranken jeg har hengende rundt om i huset ....  men det er jo ikke den så hva er dette for en søt skapning mon tro ?   hmmm, pletter i luften , er det de de kaller den for mon tro ??+




Jeg ble så opptatt med planten at jeg helt glemte og spør da jeg var nede og handlet den .... hm mm, tror jeg skal gå ned igjen og spør hva den heter og  litt  om stell av den mm .... ja for nå er det jo en verdenskjent historie at jeg overhode ikke har grønne fingrer .... nei de er så bleke som bare det ... tro du meg .... *ler* 

Så nå vet du hvorfor jeg kjøper så mange planter hele tiden , det er altså ikke fordi at jeg elsker dem så høyt at jeg bare må ha tonnevis av dem rundt meg ....  he he , nei det er rett og slett fordi at livet  sakte men sikkert ebber ut av dem  og da må jeg jo  kjøpe nye hele tiden for og i det hele tatt ha planter i huset .....




Hvordan er det hos deg ? Har du grønne fingrer ? Vist ja ... hvordan klarer du det ?



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Jeg har det, men må innrømme at inneplantene til tider lider.
    Du har kjøpt den potteplanten som er vanskeligst å holde i live er jeg redd. Den trenger veldig mye luftfuktighet. Så om du har mulighet så er nok en lys plass på badet den beste plass. Men selv med det så er det ikke sikkert det går. Sorry ikke oppløftende. Men de er så utrolig vakre, så de er verdt forsøket.

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke grønne fingre, jeg har faktisk klart å drepe flere kaktuser.. samboeren min har grønne fingre, så nå er det hun som har ansvaret for plantene, vi har kastet all plasten som jeg hadde før... =D

    flott blogg nina! =)

    SvarSlett
  3. Fin plante,Pletter i luften kaller vi den.Ikke la den tørke ut,og dusj den litt!
    Jeg jobber i blomsterbutikk,så fingrene er nå litt grønne,hi,hi,,,,lysegrønne kanskje ;o)
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails