tirsdag 26. april 2011

nyter dagene


og bare synes at verden er helt fantastisk ....  appelsiner går ned på høykant og jeg lager man gode slurpe lyder for og virkelig bare nyyyyte den .... ja for da smaker den enda bedre også  *ler*  men det gjør man selvsagt bare når man er helt alene  *fnis*  

Det  er liksom sånn, i påsken da skal man kose seg med mat .... det er liksom ting som hører påsken til ... påske der lammelår og kvikklunsj og appelsiner og selvsagt pastellfarget og brun snop i form av marsipanegg og sånn er en selvfølge.... men nå, nå er det siste rest av påske snop og appelsiner som skal vekk for påsken er over og sommeren står for døren....tralla lalaaaa ...



  

og selvsagt har jeg til overs masse annet snop og godis også ,deilige pastellfarger ...ja det det være her hos meg .... aner ikke hvorfor sånn egentlig  .... hmm, er du også sånn ?? Eller har ikke farge på snopet noen betydning hos deg ??







Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Mmmmh, de eggene der er SÅ gode... Nest beste påskesnopen etter kolibriegg :)

    Koser meg med kaffe jeg, etter en slitsom natt med en spyende baby :(

    Ha en finfin dag!
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. jeg elsker pastellfarvet snop, og pastellfarvet i det hele tatt er bare kjempeflott

    SvarSlett
  3. Deilig, både appelsin og egg! Enig med deg om fargene:). Ha en fin dag.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails