torsdag 31. mars 2011

GULT er kult



Ja slik såg det ut på bordet mitt ene kvelden da jeg kom fra loppis, well dette er senere på kvelden og alt er vasket og stelt klart til og få sine nye faste plasser ..... kan  ikke blogge alt jeg fant i dag men kan ta noe dag for da fremover ....




i dag vil jeg blogge den gule kule koppen jeg fant....  ja den er virkelig flott .... og virkelig gul dere ..... og den kostet meg faktisk hele 5,- ... så den bør bare gi meg god påske te til påske :)))





men det som var så dumt er jo at det bare var en av den, skulle jo nesten hatt en likedan til mannen også ... så kunne vi sitte i solveggen ute ved paviljongen og kose oss med rykende varm te og nyte synet av tulipanene og krokusene som spretter opp runst i hagen vår nå ...sukk ....  er kommet  i vår stemning jeg vist .....




Hvordan er det hos deg ?  Er du kommet i vår stemning enda ? 
Spretter det i hagen din også ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Kakaokopp heiter det der. Det er sånn kopp eg skulle hatt 4 av til oss når vi drikker kakao. hehe

    Men ser du tok med deg litt meir heim enn eg gjorde. Eg har ikkje plass til så mykje meir, har to kasser som skal på neste loppis også. :)

    SvarSlett
  2. Oi oi, for en fangst!!! :)
    Jeg har nettopp blitt invitert til årets første loppis, så kanskje det blr noen skatter her også...
    Men vår??? Nei, ikke enda ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails