lørdag 17. april 2010

Loppis på Sunde bedehus ...


Da hadde jeg nettop vært på Loppis på Sunde bedehus, det var ikke så utrolig mye der, men jeg fant da noe denne gangen også ja, tror ikke jeg har vært på en eneste loppis og virkelig klart det og komme hjem med absolutt ikke noen ting  ...har du klart det ?

Dette gamle kakefatet  likte jeg veldig godt , og det fikk jeg for kr 5,- kakefat får jeg aldri nok av, det er noe jeg liker veldig godt, særlig de litt gamle i gammelt pressglass.


Dette avlange fatet  likte jeg også , det kostet også kr 5,- kjempekjekt til og servere karamellpudding på, og når jeg tenker veldig godt etter så hadde jeg ikke slike avlange fat i huset mitt jeg, det er nok derfor det er et styr her hver gang jeg lager og skal servere slike ting som karamellpudding og avlange iskaker mm.


Og joda, kunne ikke la de søte sandkakeformene til kr 5,-  gå fra meg heller nei, har mange store norgesglass fulle men det finnes da rom for noen til vet jeg ... storsamler .. hææ .. hvem jeg  *ler* 


Så bare måtte jeg jo selvsagt ha med meg disse grusomme bilderammene her, men jeg tenkte at jeg såg potensialet i og praye dem hvite og sette inni gamle lerrets bilder som jeg gjorde i et tidleigre innlegg ... de ga jeg også kr 5,- for, så da er det jo verd et forsøk eller hva ??


Og denne messinglampen betalte jeg kr 20,- for den vet jeg blir lekker i hvitt og med noen hjemmelagede nostalgiske lampskjermer til ... kan nesten ikke vente med og få startet på srayingen her jeg sitter.... godt vi har dobbel garasje, for da kan jeg bruke den ene til spraying selv om det regner kattunger her i dag .. hmmm, går vel helt fint det vet jeg ??


Disse messingstakene var jeg litt usikker på men valgte og kjøpe dem og spraye dem og se hva som hender, enten blir de fine ellers så blir de ikke fine, sånn er det med den saken... såg forresten nå når jeg kom hjem at den ene er litt mindre en den andre...det likte jeg ikke...sukk ... hadde nemmelig planlagt hvor de skulle være.... ja ja...


Denne store staken likte jeg utrolig godt , den er veldig høg og den tror jeg kan bli utrolig flott og staselig i hvitt, mulig denne må bli litt shabby ... må prøve meg frem og se hvordan jeg lager akkurat denne staken ... og joda... jeg rett og slett eeelsker lysestaker.... men det har dere vel fått med deg etterhvert her inne i bloggem min ja *ler*


fant joe endel fine lopper til også da, men kan jo ikke drive og blogge hver og en ting ... det hadde fort blitt veldig kjedelig lesning for dere ja....


Jeg  foretar  trekningen den 01.05.10


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Babsy

5 kommentarer:

  1. Eg synest virkeleg at eg kunne fått sett alt du fekk med deg. hehehe

    Var no nøgd eg med dei fine glass-skålene eg fant meg. Men var ikkje mykje dei hadde denne gongen. Men får håpe at det kjem fleire loppiser utover våren. :)

    Mvh GreteR

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du fat. Jeg har vært på ikke mindre enn 4 loppemarked i dag, og på det ene brukte jeg kun 10 kr. På et annet ingenting...

    Men det ble mange lopper likevel...Kjempegøy! Måtte svinge innom europris og handle mer spraymaling. Det kribler i hendene etter å sette i gang..

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Hei! Ååå det må være artig å kjøpe så mange fine og billige ting ☺ Lysestakene og lampen kommer til å bli kjempefine når du får spraymalt dem hvite. Gleder meg til å se resultatet. ønsker deg en fin lørdagskveld, klem fra fru strøm

    SvarSlett
  4. ser det er mange som har vært på loppemarked idag, men ikke jeg :-( skulle virkelig ønske at jeg hadde vært når jeg ser alt det flotte dere har fått tak i

    SvarSlett
  5. Heisann!!
    Ja du har vært på loppis du også ja....fine ting du fant og det gjelder om å se potensiale også!!
    Var på tre stk i går og kom jo hjem med litt av hvert :o)
    Nå må jeg visst få med meg din giveaway her.....

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails