tirsdag 20. april 2010

En kjempeherlige dag


Ja i dag skinner solen og jeg har brukt dagen til bare og dille og dulle, var en snartur på senteret da, for og poste noen pakker med de nostalgiske vimpler som jeg hadde laget og solgt.  Så da for jeg nå der og vandret og koste meg og bare tittet i alle de flotte butikk vinduene mye fint som jeg fikk lyst på, men fant ut at i dag skulle det bare bli bare  Vakre hjem og interiør bladet og en deilig god  fromasj kake ..... kose - kose, nyte nyyyyte....




ja jeg fant ut at og bruke en hel dag på hobbyrommet i går ble litt for mye, en må jo nesten nyte solen og det fine været når det først er her, men jeg har selvsagt noe kveldsputtel på gang da... noe hobbyvirksomhet bare må jeg ha.... men etter og ha laget hele  6 stykker av de nostalgiske vimplene fikk jeg liksom nok for denne gang ... tok derfor og kjøpte med meg noe garn hjem isteden for denne gangen...  så nå lager jeg noe spennede på kveldstid nemmelig ;o)




Og da jeg rotet etter noen strikkepinner kom jeg over dette nydelige gamle stette fatet jeg fikk av min mor for en tid tilbake, det er bare så utrolig flott ... det har ikke noe stempel på deg, så noe mer en det kan jeg vel egentlig ikke si, mulig du kjenner det igjen og vet noe mer om det ?? Hører veldig gjerne fra deg, og tenk om det finnes mer ut av denne serien ..ohh, det hadde vært kjempeflott... håper virkelig at noen vet noe mer om opprinnelse og fabrikat og sånn  :)




Jeg  foretar  trekningen den 01.05.10


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Babsy


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails