søndag 18. april 2010

Hjemmelagede vimpler og bilder


Ja  i dag har jeg virkelig hatt en kosedag inne på hobbyrommet mitt, der er det ikke alltid jeg får tid og sette meg, men i dag var det plutselig litt tid til overs. Jeg har jo sett rundtomkring på nettet alle de flotte vimplene dere lager, og jeg ble så utrolig fristet til og lage meg noen selv også, litt nostalgiske faktisk... og dermed sagt så gjort .... det ble 6 vimpler på den nostalgiske, og den passet en så lenge perfekt inn på soverommet mitt...

Kommer til og lage flere og de kommer  for salg om det skulle være interesse for det :o)


Laget også en i søte pastellfarger, har laget de med hemper i kantene så det er lett og henge dem opp. Denne er for salg -  Det er 6 vimpler og de er 19 cm og fra ende til ende er det 1.5 m


Så laget jeg noen flere nostalgiske bilder på  ekte photolerret.  Lerretene er festet på sort papp og har fått en romantisk blodekant rundt det hele. Kjempesøte til og dekorere med og ha stående i fine tablåer, men siden de har oppheng så kan de også henge. Disse er for salg om det skulle være interesse for det.

Mål på dem er ca : 12 x 15 cm
 
 
Jeg  foretar  trekningen den 01.05.10


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Babsy

7 kommentarer:

  1. disse tror jeg må være de fineste vimplene jeg har sett, helt nydelige

    SvarSlett
  2. Heisann babsy, jeg elsket de nostalgiske vimplene dine og du må gjerne gi en lyd om du vil selge. God klem fra Monica ♥

    SvarSlett
  3. Herlige vimpler!
    Så flotte...
    Syntes du er veldig flink!

    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Såå nydelige disse var!!ஜ Herlige vimpler, du tryller frem de lekreste jeg har sett .)
    Ønsker deg en flott ny uke!ஜ
    Klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget i dag ☺ Vimplene med nostalgiske bilder var nydelige. Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  6. Du er så flink mamma, at det finnes ikkje ord for din kreativitet :)

    SvarSlett
  7. Super skjønne vimpler....nydelige!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails