tirsdag 27. april 2010

5 på topp - ønskelisten


Jeg fant en kjekke utfordring inne hos Lottas Himmelrom  , 5 på topp ønskelisten for tiden og den ville jeg være med på vet du, og finne bare 5 ting er ikke lett, men jeg gir det et forsøk så her er min 5 på topp ønskeliste akkurat nå :

Nr 1 - et stort hvitt kjøkken, ja det står absolutt øvert på ønskelisten min for tiden, jeg leiter og leiter men det er ikke lett og finne akkurat det en øsnker seg, men dette er ikke så veldig langt unna et slikt kjøkken jeg ønsker meg nei ....



 Nr 2 -  Hagedam, jeg ønsker meg så innderlig en romantisk hagedam over to etasjer. Dette bare må jeg få til og lage meg nå i sommer.... tenk og sitte der og drømme deg vekk med et flott magasin en herlig kopp te, og bare nyyyte lyden av fuglekvitring og sildring fra en bekken i bakgrunnen ...sukk ....




 Nr 3 - En koffert, akkurat en slik som alle dere andre er så utrolig heldige og finne på loppisene  rundtomkring, ja for så heldig er vist ikke jeg.... ønsker meg en slike en såååå masse ....


 Nr 4 - En flotte reolkommode ( bildet er fra Cottagechicstore ) , en som ligner på denne ... har nemmlig forlesket meg helt i den typen og stilarten der. 



 Nr 5 - En slik nydelig kandelaber fra den flotte butikken til Anenchantedcottage, fordi det går litt i isblått som jeg akkurat nå blander inn i alt det hvite jeg overalt.  



Ja det var vel et forsøk på 5 av mint på topp ønsker, hva er dine ? Tar du utforfringen, det er jo litt gøy og se hva andre øsnker seg for tiden også :o)






3 kommentarer:

  1. Å her var det mye fint! Og kjøkken står på toppen sammen med meg også! Og jeg også har begynnt å få lyst på dam....! Og jeg er absolutt ikke noe hage fru;) Jeg tar utfordringen jeg! Ha en herlig kveld. Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Her var det mye lekkert!
    Hagedam står på listen min også, så får vi se hva som skjer:)
    Artigt innlegg om tippemat, det vokste jeg opp på også, vi var 9 søsken, så det gikk hardt på brødet:))Hadde nesten glemt det, dette må jeg prøve igjen, var veldig godt husker jeg:)
    Ønsker deg en fin onsdag,klem Hanne

    SvarSlett
  3. Du har virkelig fortreffelig smak.
    Blir følger jeg =)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails