fredag 23. april 2010

lage gamle dokumenter


ja nå skulle jeg altså blogge hvor artig det ble når jeg  la gamle dokumenter i kaffe så de gulnet, og så var det helt forsvunnet helt fra mitt hode hvem sin blogg det var.... jeg ville så veldig gjerne linke tilbake denne gode  ideen ...  men hvem var det ?? Noen som husker det ??

Uansett så ble det kjempelekkert, jeg printet ut noen gamle dokumenter og la den i kaffe en stund og tørket den hengende og når de var tørre så rullet jeg dem sammen og knyttet en blonde rundt dem... veldig dekorativt og det artigeste er jo at det er noe som ikke alle andre har liksom.




Ellers så har jeg vært ute og faktisk reddet en plante som var vokst seg helt vill utenfor bedet mitt, jeg tok den inn og skyllte røttene helt fri for mold. Så fylte jeg på litt singel i bunnen på pottee/sausenebbet, og satte dem oppi der sammen med litt mose. Og det ble jo faktisk litt dekorativt det også egentlig :o) Nå bare krysser jeg fingrene for at de vil komme frem så jeg kan se hvilke herlig skapning av en plante dette egentlig er. Tror jeg mener og huske at et var hvite perleblomster, men er faktsik ikke sikker lenger....


Jeg  foretar  trekningen den 01.05.10, så det nærmer seg nå :o)



Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

1 kommentar:

  1. Hei! jeg har nylig sett dette tipset i en annen blogg ja. Kanskje det var Tines Kreative hjørne?? Jeg har aldrig lagd slike "gamle" dokumenter, men det er jo spennende at det går an. Et greit alternativ hvis man ikke har "ekte" vare ☺ ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails