fredag 26. oktober 2012

wallstickers



Joda mulig det er litt på vei ut igjen med wallstickers nå, men ikke hos meg ...nei er du gal ..ha ha ... elsker dem og da jeg såg den hvite lange kjedelige drageren i taket her så viste jeg med en gang at her skal det opp en bestemt stickers ja ;))




Problemet var jo det at den jeg ville ha var sinnsykt stor og høg da, men vet du ...det er jo ingen problem og faktisk klippe dem opp og lime dem på bortover isteden for nedover da... litt prøving og måling så var det i bo0ks gitt ;))





teksten jeg valgte var :


Love
like you never been hurt,
Sing
like nobody listening,
Dance
like nobody watching,
Live
like heaven is on earth


Elsker den teksten der ...men .... jeg hadde lenge lurt på hvor i all verden jeg skulle feste den ...men som du ser, det løste seg på en ufattelig kjekk måte...denne gangen også *smiler*




hmm, egentlig ikke så bra bilde nei ..beklager det ..må ta meg sammen og knipse noen fine bloggbilder en dag ..er liksom kommet litt utav det etter en sååå lang bloggpause som det jeg har hatt gitt *ler*







1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails