søndag 28. oktober 2012

Høst kos



Det jeg faktisk liker aller best om høsten , det er og kunne sitte inne i sofakroken med en god kopp rykende varm te og  samtidig brenne mange mange levende lys rundtomkring.... det gir en så lun og trygg god følelse... og hvertfall når det stormer og blåser kattunge rute... ohh...det bare er så delig og ha det slik .... deilig og vite at man kan slappe av og glemme stresset i hverdagen sånn bare for noen timer liksom .... mmmm...deilig :)))






når jeg tenker meg om så brenner jeg bortimot en 20 - 25 telys hver dag nå... og jammen meg går det ikke med en 6 - 8 lange lys og noen små og store kubbelys også hver dag ... du verden ... må vel nesteh legge det inn i interiør budskjettet mitt *ler*  ja for lys er ikke lys nei, man kan endelig få rimlige lys på både Nille og Europris, ja tom. på matbutikken kan man få det...men jeg velger og bruke litt ekstra penger på skikkelige lys som vi selger nede på jobben min baronessa... leverandøren der er Broste og lysene brenner fint og jevnt og de soter ikke...det er viktig for meg :)))





Hvor handler du dine lys, har du også ting som er viktigere an andre når du handler inn lys ??  Telys foreksempel...de billig brenner jo ikke mer en i 4 timer og de dyre brenner faktisk  i opptil 10 timer.... verd og betale litt mer for det vel ?? ja for det er jo sååå kjedelig og bytte dem ut hver 4 time kvelden igjenom også synes jeg..hmm, mulig jeg er ar men ....høøø ...  *klørsegihodet*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails