torsdag 25. oktober 2012

gamle og rustikke nøkkler


Jeg simpelthen bare elsker gamle rustikke ting og tang ... og gamle kroker er  den store favoritten vet du , har de hengt på gamle vinduer så er jeg der og snapper dem av med en gang ...de er supre til og feste på andre ting som man trenger en krok på :)))




Denne gamle kroken henger fortsatt på det gamle vinduet sitt,  og på den henger en hvit kurv med en søt lilla/blå plastplante oppi ....  joda, noen plastplanter er bare sååå søte av de får leve og bo inne hos meg ;))





jammen du vet jo det at ekte perleblomster ikke lever på denne tiden og jeg liker dem sååå godt .....   ergo får den sitte fint i kurven sin som henger på den rustne knaggen enn så lenge...   skal vel snart byttes ut med litt mer høst/jul dekor ...   men  til nå så koser den seg nok der den henger :)))




MEN, det som er saken er at av og til så elsker jeg så mye gammelt og rustikkt,  at jeg nesten ikke vet min arme råd.... som med disse gamle nøklene her ... de er i alle størrelser og fasonger, og de er såååå nydelig fine ... men HVA skal jeg bruke dem til , lage av dem ?? 

Noen som har knallgode tips til meg ...som dere ser så er dem mange av dem ...ufattelig mange ...så alle gode tips blir mottatt med glede :))))







2 kommentarer:

  1. Hei.
    Rust på gamle kroker, gamle lamper... er bare helt nydelig.
    Første gang jeg er inne på bloggen din, og ble veldig begeistra. Legger meg til som følger, og legger deg i blogglista mi.
    Vi har jo sans for mye av det samme, og gøy følge med på dine ideèr og din kreativitet.

    Hilsen Inger

    SvarSlett
  2. Hei på deg ... så utrolig koselig sagt av deg da, nå ble jeg glad *klem* ... og så fint at du la igjen en kommentar i dag , for da fikk jo jeg muligheten og ta en inn en tur på besøk i din blogg også :))))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails