onsdag 31. oktober 2012

I belive in angels






 ja det gjør jeg , jeg tror på engler og jeg tro på deres nærvær  ♥  og huset mitt fylles stadig opp av nye søte engler, det er alltid en god venninne  som fyller på med en ny liten skapning.....


Denne store flotte støpte engelen her kjøpte jeg selv ...de kom inn på jobben vår for ca et år siden og pang !! I was in love...ha ha , bare måtte ha den og i sommer fikk den stå ute, men nå i vinter skal den stå inne ... Angleo heter selvsagt den 



veninnegave...en nydelig fine engel som sitter og ber med foldede hender....




veninnegave, en nydelig søt engel med due i hendene sine...sukk ...



veninnegave, en kjempeherlig engel som hun fant på Møbelringen faktisk ... og ironisk nok var jeg inne der dagen før og såg på dem ...uten og kjøpe dem ... så stor var gleden da hun kom inn med en i gave til meg ...uten og vite at jeg faktisk hadde sett på den dagen før  




veninnegave, en søt engel på pinne ...sølvfarget ...så den skinner så vakkert når jeg tenner lys ved siden av den ...sukk ja ..engler finnes overlat hos meg , kan ikke ta bilde av og blogge alle sammen ... men klart at veninnegavene kommer innpå her.... en god veninne er jo faktisk også en engel 


Samler du på engler ??











3 kommentarer:

  1. Så søte :)

    Samler på ugler jeg ;)

    SvarSlett
  2. ja,
    jeg tror på engler - som de i Bibelen,
    jeg har masse engler selv her hjemme og
    jeg lager engler og dronninger som jeg selger...
    Stikk innom hos meg - i min lille bloggbutikk - om du vil, og se selv...
    Skal forresten legge ut noen nye engler mm. nå snart, har jeg tenkt....

    engler er herlig.
    Salme 91 beskriver det så flott.

    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Nydelege englar !
    Eg likar også englar, iallfall i jula. Likar ikkje så godt nissar,
    sjøl om eg har sorten.

    Fin kveld !
    Anne-Mari

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails