torsdag 25. oktober 2012

Birdie house


Fikk et småskjønt fuglehus med plass til en blomst av en god venninne ... nå har jeg satt det i reolen her med en lekker grønn hjerteranke oppi , jeg er så glad i den planten der og særlig de som bare skyter fart og blir kjmepelange på bare en to tre...men det er jo ikke alle av dem som gjør det da...har nå to av 6 stykker som skyter fart ... mulig atte du har noen gode råd om hvordan få dem og vokse fort ???

..og gjett om jeg skal kjøpe med meg flotte småfugler fra jobben en dag da , men det må jo bli når jeg er friske igjen det da...nå er jeg syk ... kjempekjedeligfaktisk , ja og bare sitte inne og være låst  til sofaen hele dagen ..æsj og !! men , helt klart at et sååå lekker fuglehus trenger fugler også :)))



 


Jeg liker fuglehus , ja og fuglebur også for den saks skyld.... problemet etterhvert er jo HVOR skal man ha dem ...ha ha ha ... kjenner du deg igjen ??





De fleste fuglehusene står/ henger  jo ute da ... i hagestuen vel og merke ..men av og til så bare kjenner jeg på det at jeg så gjerne ville hatt noen inne også ...ja for de ER jo så søte...sukk ... hva gjør du , har du alle ute eller har du noen inne også ???









2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails