fredag 26. oktober 2012

Bling bling




Sånn utenom wallstickers som jeg blogget om før i dag så er jeg jo veldig glad i bling bling da...nett som kråkene ...  alt som glitrer og blinker ...ja det tilrtrekker meg  *ler*  

Av og til når jeg er på jobb og pakker opp nye varer så må jeg faktisk sette men selv i en slaks sinnstemning som innrbærer at : nei , nei neeeiii .... den der er overhode ikke fin, og den passer ikke hjemme hos meg .... og jeg skal IKKE kjøpe den med meg hjem nei  !!!





men ...du vet ...det er jo ikke lett da ..når man pakker opp den ene flotte tingen etter den andre og så er jeg såå heldige at sjefen min liker akkurat de samme tilngene som meg ....så selvsagt popper det frem de lekreste sakene når hun kommer hjem fra de store messene .. *dåne*  ...
så jooooda .... det fungerer litt som sånn da :  lønn inn - svupp - lønn ut   *ler ....... nervøst ....... ehhh ..




Jobber du i butikk , har du samme problemet som meg ? ... eller er det bare meg som faktisk er som kråkene...  tiltrekkes av alt som blinker *smiler*





1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har!:)Mye fint å lese her, måtte le for meg selv, for jeg er også sånn litt "kråke"- elsker alt som glitrer, spesielt sølvfarge- det har en tendens til å bli med hjem!:)Masse hilsener fra Else Britt:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails