onsdag 31. oktober 2012

happy halloween




ja da hadde meg og minsten prestert og lage to skremmende flotte gresskar, som skal stå ute på trappen i kveld når det mørkner og de søre små barna kommer på trick and trat i kveld :)))  har selvsagt godisene klare til dem, tryggeste det så man slipper disse skumle men litt søte knepene deres *ler*

Nå er det faktisk slik at vi egentlig ikke feirer noe særlig halloween vi da, men siden minsten går ut på trick and treat så er det jo bare rett og rimelig at jeg også har godeiser til de som kommer på vår dør...synes ikkeom de som selv sender barna sine ut for så og boikotte og ikke gi noe til de barna som kommer på deres dør .... ikke sånn helt rettferdig det der synes jeg :)




Det var ikke bare bare nei og få innmaten utav og hule dem ut på skikkelig vis , men omsider så fikk man jo teknikken på det...er forresten først gangen vi prøver oss på dette da så litt feilig og sånn bledet jo da...



Lurte en stund på og lage noe gøy utav steinene ...som for eksempel en lang girlander eller et smykke til halloween eller noe slink da men skitt au ... eller jeg gogglet litt på slike gresskar paier og sånn men ehh ... ble til at jeg kastet det, rett og slett... har du laget noe av innmaten i grtesskaret noen gnag ?? var det godt ??



Første forsøk ferdig ...ser ikke så spooky ut i lyset a men i kveld i mørker tenker jeg den vil yse godt opp ute og være skikkelig skummel på trappen vår :)))



Ferier du halloween ?? hvorfor ja og hvorfor nei ??


1 kommentar:

  1. HALLO NINA:))
    TI HI VI HAR LAGD FOR FØRSTE GANG...
    VÅRES BLE VISST LITT FOR SNILL I FJESE SITT;))
    JA VI MÅ HA GOTTER HJEMME NÅR VI SENDER VÅRE EGNE UT!!!
    FINE KVELD TIL DEG !
    KLEM FRA ELI:)))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails