tirsdag 23. oktober 2012

Trommelbord



jahh , da får man håpe at min langtids bloggtørke var over, kjente at nå var det litt mer en på tide og ta seg sammen og få blogget litt etterhvert ... men du vet  jobb og travle dager så er det ikke mye tidigjen til sånn lenger ... hmm, jeg får prioritere tror jeg :)) Og tusen tusen takk til alle dere som savner meg og ber meg fortsette bloggingen , dere inspirerer meg skikkelig , så det er pga dere at jeg gjør et tappert forsøk på og starte opp igjen her  nå :)))


Samtidig ferier jeg at jeg er tilbake med en aldri så liten oppgradering  av farger og hesder her på bloggen min , siden jeg er så glad i grått for tiden så var det et helt naturlig valg her inneogså ...hva synes du da ??

Såhh, her ville man altså ha nytt stuebord, og siden en kompis plutselig sto i tunet her med to flotte kabeltrommler, så var jo valget veldig lett egentlig ;)

Man vasket den grundig med grønnsåpe vann .... og lot den så tørke en stund ... før man fjernet alle ledninger , papir rester og annet som satt fast i den ...





Man ga den noen ( mange ) strøk med Hvit Lady interiør glans 10 ... denne malingen tørker så fort at det lar seg gjøre med flere strøk pr dag , ergo er dette blitt min nye favorittmaling dere :)))




Jeg valgte og dekorere den med noen små wallstickers før jeg satte det på plass..og taa daaa... nytt salongbord i babsys hjem :))



Har planer om og sette på en flott stickers under den også , må bare finne det rette ordet/ verset først ..noen forslag til hva jeg kan ha på den ??








14 kommentarer:

  1. HALLO SKJØNNE NINA !
    TROMMELBORDET DITT ER KNALL TØFT!
    BRA BLOGG LYSTEN ER PÅ PLASS IGJEN!
    GLEDER MEG TIL Å SE MER:)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. takk takk, du vet Eli, var jo litt det at du nevnte det ene dagen til meg også ... kjente litt på det at jeg ville starte opp igjen jeg også og siden du blogger så koselig hele tiden så bare kom lysten snikende tilbake til meg også <3 så stor inspirasjonsklem til deg <3

    SvarSlett
  3. Så fint trommelbordet ditt ble :)
    Jeg har et som står til tørk, så jeg må vel vente til våren kommer før jeg kan få det i hus :))) Har god tid å tenke på hva jeg skal gjøre med det da :)))

    Nydelig tirsdag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. ja de trenger litt tørketid de tromlene, jeg var heldig med at de hadde stått inne og var tørre da jeg fikk dem :)) Lykke til med prosjektet ditt, blir glad om du gir en lyd når den tid kommer :)))

      Slett
  4. Så godt at du er tilbake:)
    Kabeltrommelbordet ble rå lekker:)
    Gleder meg til å følge deg videre i høst:)
    Klem, Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)) Klemmer masse tilbake :))

      Slett
  5. nydelig!!! ønsker meg ett sånnt til sommerhuset;) fint at du er tilbake:velkommen skal du være! mvh.mormor

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)) Til sommerhus er jo trommler kjemeflotte, gleder meg til og se om du lager deg et til våren du også :)))

      Slett
  6. Kjempefin! Syns disse trommelbordene er skikkelig kule! Jeg ble ferdig med en av mine i sommer, den andre står ute enda- ubehandlet. Den skal forhåpentligvis få komme inn til sommeren igjen. Flott tips med den malingen- min tørket ikke veldig fort....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den malingen er utrolig kjekke til alt som skal males inne faktisk, hvertfall jeg har en tendens til og ville ha det ferdig den aktuelle dagen og da er det så gøy og kunne male flere strøk på en dag :)))

      Slett
  7. Wow, så tøft det ble!:)
    Likte godt at du har wallstickers på, og det blir bærre lekkert med det nedenfor også:)
    God klem fra Janne:))

    SvarSlett
  8. Hei.
    Knallfint ble det og så
    stilig med skrift. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for det , ja nå bare grubler jeg på hvilken tekst jeg vil ha under den .... er ikke så lett det der :))) klemmer tilbake :)))

      Slett

Related Posts with Thumbnails