søndag 17. april 2011

Strikket kjole


ja så var jeg snart ferdig med en hvit kjole også, den er strikket i blanding av hvitt kitten mohair garn og hvitt Viking  garn...dette for og få tyngde i nederste delen av kjolen :)   Finere bilder av den kommer når jeg har fått dekorert den med alle blondene som skal være på den , og når jeg endelig har kranglet ferdig med meg selv om hvilke blonder den skal få ha på seg ....  argh ....  av og til føles det som om  det var to av meg.... og de har en alvorlig stor diskusjon på gang... nesten så jeg vil stikke av fra dem begge to .... hmmm, ble det tre av meg nå ?  *ler*




først så valgte jeg noen søte engelske blonder i nederste kanten på denne kjolen , det gjorde den liksom litt mer romantisk synes jeg :)


 men dermed ble ikke den blonden jeg villa ha i ermene helt passende, for den ble litt mer nostalgisk en den romantiske ..hmm, *dåne*  det er derfor jeg sier snart ferdig med... for dette må jeg gruble på tror jeg...hvilke blonder og hvor de skal være...sukk ...valgets kvaler....



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



8 kommentarer:

  1. Så nyyyydelig! :) du er flink! ha en floott søndag! Klem Silje :)

    SvarSlett
  2. Så flott at du beholdt den fine strikkekanten, er det ikkje broomsticklace?
    Var fint med blonder nederst på kjolen, men treng du blonder rundt armene då? Vil ikkje det bli litt "overkill" ?
    Få sjå heile kjolen på deg då. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig fin kjole....du er flink
    Gleder meg til å se mer
    Fin søndag ønskes deg

    SvarSlett
  4. Sååååååååå nydelig!!!
    Blir fin den der!!!
    gleder meg til flere bilder!
    Ønsker deg en deilig påskeuke!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Kjære vene kor flink du er
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  6. Nyyydelig kjole; du er så dyktig !!! Gjør seg med litt blonder og pynt ! Ha ei fin åske ☺

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. uffda, ble bare tull dette, men god påske, skulle det være !! Kos deg !!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails