lørdag 23. april 2011

hjemmelaget påskepynt

det er noe av det herligste en mamma har synes jeg, dette privilegium et at barna kommer hjem med de herligste ting som de har laget på skolen til mammaene sine .... som denne herlige påskekyllingen som bare ha et øye for tiden .... men den er så søt at jeg bare må ha den fremme .....  pjusket som den er så rører den i hjertet mitt hver gang jeg ser på den...tenk at en av mine avleggere tenkte på meg da de laget denne søte skapningen her liksom...sukk .... 



og se på denne bedårende påskekaninen her da dere.....  det er sånne hjemmelagede ting jeg føler betyr noe og ha fremme i påsken.....   klart man kan kjøpe masse fint, og joda jeg gjør jo det jeg også ... som for eks. de flotte eggene fra Lisbeth Dahl  ... men de brtyr liksom ikke noe slik som denne pynten her gjør....


Er du ikke litt ening med meg her da mon tro ?




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Åååh, gleder meg til jeg får slike ting :)
    Helt herlig!

    Ha en fortreffelig søndag!
    *klemmer*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails