tirsdag 12. april 2011

fleecekjole til prinsessen



ja jeg ser at nesten alle i blogglandia lager disse fine barnekjolene for tiden så dermed ville jo selvsagt jeg at min lille prinsesse Nina Alexandra skulle ha en også ..... hvit og rosa er den , men siden det var så dårlig med lys her i går kveld så ble bildene ikke så veldig flotte.... men pyttsann ... tar bilder som er bedre neste gang hun komme hit på besøk til mormoren Babsy jeg vet du .... 



matchende rosa blomsterknapp i halslukkingen på bakside ... det er også knytteband på baksiden ..hmm ... glemte jeg og ta bilde av også ...  hjelpes meg ... ka de e` me meg i dag da




Denne er sydd på frihand siden jeg ikke hadde mønster på den, noen som vet hvor de selger mønster på alvekjoler til både voksen og barn ??  Alvekjoler er de med hette på ....  jeg har så ufattelig lyst og sy meg en slik en selv også ....  i chenille stoff.... drømme-drømme .....




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Såå søt da! Herlig:)) Hvitt og rosa er bare helt nydelig sammen:)Sydde en fleecekjole til meg selv i fjor, til dåpen til minsten, moro:) Alvekjolemønster vet jeg ikke hvor du får tak i da...

    Fin blogg du har! Legger meg til som følger:) Du er velkommen til å ta en titt innom meg også:)

    Ha en strålende tirsdagskveld:)

    Janne:)

    SvarSlett
  2. Skjønn kjole . Har sydd noe lignende til voksen,
    da brukte jeg mønster fra Stoff og Stil,de har flere varianter ,så en tur innom den butikken oh,det er en fryd og en glede for oss som liker søm ++++
    Mye fint på bloggen din,
    Klem Anne Lise:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin den ble!
    Jeg ønsker meg også en sånn kjole som du snakker om! Så bortsett fra at jeg ikke kan sy, er det helt fint! :P

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails