søndag 3. april 2011

Better safe than sorry

   


ja jeg fikk vist enda en award, og som alle vet  så er jeg blitt litt sånn veldig motstander av disse her jeg .... ikke fordi at det har noe med giveren og gjøre, nei for tanken til giveren er sikkert helt ren den .... men siden jeg har vært på nettet i såååå mange år så vet jeg at det er en fantastisk flott måte for hackere og andre ikke fult så snille nettsurfere til og finne informasjon om våre personlige opplysninger.... som de fort bruker for og hacke seg inn på våre mailer og profiler mm.



Typiske sikkerhetsspørsmål  i dataverden er akkurat som dette her ... ditt favoritt klesmerke, favoritt parfyme ... favoritt farge..osv.   så jeg fraråder faktisk alle sammen til og svare på slike spørsmål og legge frem på bloggen sin jeg , rett og slett for sin egen sikkerhet.








Så til alle dere som gir meg awarder, 
ikke ta det personlig at jeg ikke legger dem inn og svarer på spørsmålene.
Det er kun for min egen sikkerhet !!





klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. Her lærte jeg noe nytt.
    Fersk i blogglandia og har ikke tenkt tanken på at det kan være farer rund dette.
    Veldig bra at du skriver om det.
    Vil tro at det ikke bare er meg som ikke er klarover dette. ;)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails