torsdag 14. april 2011

plutselig var jeg røykfri gitt ....


ja da har jeg en aldri så liten feiring her vet du , for jammen har jeg ikke vært røykfri i mange mange evigheter her nå ...wooo hoo ... etter og ha vært slave av den fæle røyken i over 25 år så bare  fant jeg ut at nå var det nok !! ..... well, det handler jo egentlig litt om at jeg ble så innmari syk her en stund da, og vondt skal jo vondt fordrives sies det .



ja ja, uansett så har jeg bestemt meg for at jeg egentlig ikke har sluttet og røyke da.... for da blir jeg stresset ....  panikk ... *ler*  ... men jeg har funnet ut at jeg rett og slett ikke har giddet og røyke siden jeg var syk ..... og sånn helt plutselig så er det liksom snart blitt 10 uker uten ....  dvs 2 måneder !!! og det føles helt greit, tenker ikke over det en gang ....


Helt ærlig .... hadde jeg vist det skulle være så greit så hadde jeg vel kastet galskapen for evigheter siden..... hmmm ... 




 men så var det jo en annen siden av saken da, en røyker over så mange år kan fort falle tilbake på gamle synder, well ... jeg er jo klar over det da,  men i går gjorde jeg det ikke, og i dag har jeg heller ikke gjort det og dermed feirer jeg dag for dag ....  og så håper jeg at det plutselig en dag kan blogge at jeg ikke har giddet og røyke på 1 helt år dere.....   hmmm, ja nå har jeg blogget det så nå bare jeg stå ved det :o)




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Flott!!Gratulerer ! Stå på , dette klarer du.

    SvarSlett
  2. 25 år m røyk og nå uten, gratulerer !

    Fiiiiiiin blogg :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails