fredag 29. april 2011

naboen rydder i skapene

 og kommer til meg og spør om jeg vil ha noe av det gamle hun skal kvitte seg med.... det er ting hun har funnet på loppiser og ting som er fra gamle tider....  haloen .... om jeg vil ha det ... klart jeg vil ha det Rita .... tusen tusen takk og bare si ifra om du skal rydde mer også  ::)


Det var litt komisk med dette søte kaffeserviset egentlig , ja for jeg grafset til meg dette settet til 4 personer på en loppis jeg var på for evigheter siden ....  jeg falt pladask for det enkle søte rosemotivet .... og jeg har brukt det så ofte jeg kan ....




og så vet du, så hadde altså Rita, naboen min  plutselig resten av dette settet , vel resten og resten ... hva er det liksom  *ler*  hmm,  hun hadde til 8 personer og det med både sukkerkopp og fløtemugge :)  Så da hadde jeg plutselig "hele" settet til 12 personer,  så gjett om jeg er glad.... bare og ta turen opp i hagestuen min en dag så får du servert i de søteste  dråper i de herligste sommerkoppene ever :)))

 Lurer på om det finnes mer i dette settet jeg , vet du noe om det mon tro ?




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Nydelig service,kjekt med snille naboer!!

    Klem Linda;:)

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Oi, snill nabo - og det var kjempefint...
    Har skikkelig lyst på et slikt kaffeservise jeg også :)

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails