mandag 12. november 2012

Tivoli lampe


Jepp, er det jeg har fått i hus her nå .... har en ufattelig snill tante heidi som plutselig sto på døren min med denne flotte orginale utgaven av verdens flotteste tivoli lampe.... jeg er lykkelig og glad og står bare og gaper ..rett og slett ....





men så dukker spørsmålet opp vet du , skal den være som den er eller skal jeg spraye den og stelle den så den blir litt mer i min egen stil ...ohhh, aldri har jeg vært mer usikker en det jeg er nå .... og joda den får cvære som den er enn så lenge... må virkelig tenke gjennom hva jeg holder på meg tror jeg .... den er flott og den kan godt være som den er men da er den liksom ikke helt min stil  om du forstår hva jeg mener ...sukk ...



HVA hadde du gjort min venn ???  Hmm, fargene ser veldig skarpe ut her på bidet... men de er duse i gul og aprikos og krem på skjermene og messing og svart i virkeligheten da ...hmm .... nei jeg er bare rett og slett helt rådvill her je står nå .... her spør jeg DEG ...hva hadde DU gjort om du hadde denne skatten i hus ???







7 kommentarer:

  1. OY NINNA SÅ HELDIGE DU VAR DA!
    DU VET JEG HADDE BEHOLT DEN SOM DEN ER:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Synest tivolilampene er finast som dei er eg. Og om fargane er så duse som du seier, så vil dei no vel uansett vere fine hjå deg?

    SvarSlett
  3. Heldiggrisen :)
    Og du må for all del ikke male den. Det vil du angre.
    Men det er nå min mening.

    Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hadde den vært min, hadde den fått være som den er. Verdien synker med forandring. Du er kjempe heldig som har fått en sånn i eie.
    Kos deg med den.
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  5. La den være som den er og la den være i sin historie og stil. :) Gjør du noe med den mister den nesten all verdi som antikvitet (bare noen år igjen) Har en jeg også, men tør ikke røre den selv om den ikke står helt i stil.
    Du finner nok en kul plass til den
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  6. La den være som den er. Vet om folk som har letet etter en slik i årevis. Mister all verdi om du begynner å male o.s.v.

    SvarSlett
  7. Har nettopp fått en sånn skat i hus, men alle skjermer er hvite med dus rosa sikksakk-kant øverst å nederst å d har kommet d vi kalle jordslag, ser ut som mugg, umulig å vaske av å da dette er på alle 3 skjermene, så må jeg trekke dem om. Noen tips?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails