tirsdag 13. november 2012

tannlege besøk




Jooooda, man har nå motet seg opp i en heeeel uke til den rotfyllingen som man skulle ha i dag klokken 10.00 .... og jeg satt og jeg ventet og ventet og ventet enda litt mer .... og jeg ble nesten gal , sitte på venterommet og høre på tannlegelydene ...ughh ... me not like .... .... men , da det eeendelig ble min tur og jeg satt i stolen , så fant han ut at neida... var ikke tid til rotfylling t i dag gitt... for han hadde fått inn en akutt pasient, så dermed måtte jeg få ny time imorgen tidlig ... argh ....er det mulig .... psyke meg opp enda en dag liksom .... puff puff ...




... men noe positivt er det jo da siden han fant ut at han kunne ta en annen tann istedenfor siden jeg hadde mistet litt sølv i den ...og det gikk jo fint da.... følte meg tøff i trynet da jeg sa ja til det ...ha ha  ( nervøs latter ) ja for jeg er jo bare såååå glad i tannlegen da ........ NOT !!!





men jeg lever jo enda og akkurat nå kan jeg faktisk drikke kaffe igjen også .... herlighet de bedøvelsene de har nå tildags bedøver jo både tunge og svelg jo .... og drikke kaffe etterpå er faktisk en eksamensoppgave i seg selv det da *ler* ..men men ... nå blir det husvask her ..... har jo fri resten av dagen så why not :)))

CARPE  DIEM








2 kommentarer:

  1. Hei:) Kjenner igjen meg der gitt;/
    Har vert til tannlegen mange ganger det siste året, har trukket til sammen 4 visdomstenner, og det er vooooondt:(
    Har skrekken jeg og, så jeg føler med deg;):)
    Lykke til imorgen da:)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  2. Ha,ha... kjenner meg igjen.
    Før i tida kunne jeg ombestille tannlegetimen min inntil 3 ganger før jeg turde gå, men heldigvis er jeg kommet over dette.
    Så det er bare å gape og gurgle og holde seg for seg sjøl til bedøvelsen er ute.

    Lykke til i morgen.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails