søndag 4. november 2012

Snø jenta mi


haha ..etter innlegget i går da jeg mimret over at det kun var så få dager til jul,  så bare måtte jeg inn og snike på noen gamle bilder ifa ifjor her. ODer kom jeg over disse herlige snøbildene av elste datteren min Christina i full action vet du .... ha ha .. snøprinsessen min *ler*




Her falt faktisk noen meter med snø i fjor og det var selvsagt nett som og og innvitere denne galne tuppa ut  og leke i snøen det vet du ...ha ha myke snødyner ble vist alt for fristende for henne .... så ut i snøen bar det.....  wiiiii ...











og den var luftig også , så når hun hoppet uti den så liksom bare "forsvant" hun nedi der  ha ha ... ikke sånne ting man egeltig kan feste på bilder, det er sånn man bare må se og oppleve selv for og klare og forstå det *lerendajeg*




men at jeg også gleder meg til snøen kommer, ja det er nå helt sikkert.... snø er lekkert...så lenge den får ligge tørr og fin da vel om merke :)))







2 kommentarer:

  1. Herlige bilder:) en fryd for øyet til en som elsker vinter og snø:):)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Å JEG FRYSER...
    MEN SÅ HERLIGT BILDE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails