torsdag 1. november 2012

Syk enda jeg ....


jahh... nå er det altså på 3 uken jeg faktisk er syk i hodet ...ha ha ... rett og slett .... har gått og hanglet med skikklig vondt i hodet i over 3 uker nå .... ingen som finner ut hva det faktisk er...og det er såååå slitsomt det der...argh ... er fin noen timer midt på dagen når medisinene virker ellers er både morgen , ettermiddag og kveld og ikke minst natten et levende mareritt altså ... og jeg er bare sååååå lei ...



de mener jo at det har med min migrene og gjøre da, ja for jeg er plaget med noe som heter tre dagers migrene jeg da... kan få noen anfall i måneden eller det kan gå  måneder mellom...bank i bordet ;)

men så viser det seg vist at jeg da er mer motakelig for noe så kjedelig som stresshodepine gitt, hvor den "vanlige" hodepinene faktisk setter seg på migrene nerven baki hodet mitt ... og den kan holde på i månedsvis vist ... jaaa daa... såååå gøy .....  Not !!!





ja ja , det var da litt av et syteinnlegg jeg kom hermed nå da ... hihi .... men måtte bare få det ut .... ha ha . men nå er jeg ferdig nå har jeg fått rast ifra meg så nå var denne dagen reddet *ler*

Ha en fiiine dag min kjære bloggvenn :)))




6 kommentarer:

  1. Uffda, det hørtes jo ikke noe godt ut. Går ut i fra du har tatt diverse blodprøver og utelukket at du har jern/blodmangel. Jeg hadde en hodepine fra en annen planet da jeg hadde blodmangel. God bedring!

    SvarSlett
  2. kjære deg,
    sender en hilsen med ønske om god bedring.
    slitsomt med hodepine... håper den snart slipper - og aldri mer kommer tilbake.

    fin dag til deg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Uff, å ha en slik hodepine er helt forferdelig. Jeg har selv slitt med det til jeg kom til en flink kiropraktor. For meg ble det redningen og nå går jeg hver 2. mnd til kontroll. Vil ikke ha det slik igjen. Jeg håper at du finner noe som kan hjelpe deg med dette! God bedring!

    SvarSlett
  4. Ish og Ish, ikke mye godt og gå rundt med konstant hodepine......og så fins det et hav av årsaker...... Hos meg skyldtes det at kroppen min ikke tåler tilførsel av hormoner......så p-piller og andre saker er for meg fy fy. Men stresshodepinen må jeg nok leve med.... dessverre :-)

    SvarSlett
  5. Uff, håper du får hjelp fo haudeverken.
    God betring !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Slikt er ikke gøy:/Fungerer ikke hodet så funker ikke det andre heller!
    Håper du får hjelp ♥
    God bedring ♥

    Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails