tirsdag 6. november 2012

Green gate



ja, jeg kunne lenge lenge skryte på meg at jeg sikkert var den eneste i hele blogglandia som ikke hadde noe som hest av Green gate imitt hjem .... så dere...så kom jeg til et pungt der jeg bare skulle kjøpe to kopper til min eløkplanter og så bare to til og så var muggen fin til blomster da og skitt og...mulig et par fat kunne gjort seg også ...og dermed var det igang gitt...argh...er pittelitt sur på meg selv også ...for jeg ville og skulle ikke ha det der i hus jo ....





men helt ærlig så har jeg ikke kjøpt inn mer en dette du ser på bildene her da.... har ikke det og jeg skal overhode ikke falle for det nye som kommer inn i butikken vår nå til jul ... noop ...det skal jeg ikke og jeg skal helelr ikke fortsette og samle på dette som jeg startet på her ..så det så ...nå er det ute i offentligheten så nå bare må jeg stå inne for det jeg har sagt ...ikke sant vel  *ler nervøst *




men det nye til PIP derimot og de søte Mugtail ...det er jo noe helt annet da...det hadde vel passet godt inn her hos meg ..hmm ...  eller ...ehhh ...skal ikke ha det, skal ikke ha det...jeg SKAL ikke ha det ..... rister på hodet ;)







8 kommentarer:

  1. Den som lever får se...
    Er jo mye fint da :)

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Hehe. JA det er ikke lett å mptstå noe som er så fint da.
    Det gikk lenge før jeg kjøpte GG. Men nå har jeg ganske mye.
    Kjøpte bl.a. en del brukt av en annen blogger.
    Men Pip skal jeg ikke ha, tror jeg. hehe.
    Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Pip har vi også i butikken og det er såååå fint...men har klart og holde meg vekke fra det ...til nå hvetfall,, men det er ikke lett nei ;)

      Slett
  3. Hehe,skal ikke være lett;)
    Jeg har og den samme muggen og 1 kopp + termosen i samme mønsteret,den er bare rååååfin:)
    Men det er et par år siden det ble anskaffet,så kan vel ikke si at jeg ble bitt av basillen akkurat,måtte bare bruke opp et gavekort,hihi...
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
    Svar
    1. har bare det på bildet jeg også ..enda.... men liker sååågodt serien chloe off white .... sukk ...

      Slett
  4. Hei,
    hvor har du kjøpt dette? Er på jakt etter ting tallerkner fra chloe off white serien, men det er så vanskelig å oppdrive!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg , jeg kjøpte det for lenge siden på jobben mi Baronessa Husnes :))) Men det er ikke mer av serien hos oss , vet ikke om den er gått ut eller hva.... men her inne tror jeg atte finner noe av det :))) http://www.fiesbutikk.no/butikk/interior/greengate

      Slett

Related Posts with Thumbnails