fredag 2. november 2012

Snart jul jo


Vet du , ia dag er det den 2 november og det er i dag bare 52 dager til jul dere og enda mindre til første søndagen i advent...da er det jo bare 31 dager til ...wiiii ... tiden flyr dere...det er nå ikke sååå lenge siden jeg satte uti hagen og solte meg ..... herlighet da dere. .... men la nå jul være jul, vet du jeg storkoser meg nå i høstmåneden også jeg ...brenner lys og tar inn dekorasjoner fra naturen selv i de lekkreste høstfargene ... den har sin helt egen sjarme...ja høsten altså :)





Men jeg må jo få innrømme det atte jeg faktisk drømmer litt om snø og kalde dagerogså , det og krype oppi godstolen med kosepleddet sitt , en kopp rykende varm kusmiteog det nyeste interiørmagasinet... ohh...da er livet verd og leve dere...mmm .... nei godt er det at det faktisk er sååå lenge til jul enda...ha ha ....selv om det bare er  52 dager igjen ....  *smiler*





3 kommentarer:

  1. Å nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig:) Spesielt etter besøket her inne:):):)
    Her har vi hatt en halv meter med snø og 8 minus, men de to siste dagene har vi hatt 6 pluu og regn så nå er det nesten bar mark igjen:( Håper den kommer snart igjen:) snøen altså:):)
    Ønsker deg ein fin fredag videre vennen:) Klem fra Linn:):)

    SvarSlett
  2. Nydelig.. ja vi går en fin tid i møte ;) Julen er herlig..
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails